Başarı Büyümeyi Getirir, Büyüme Değişimi: “SMARTTECH” :: Kamyonum Forum
  • Sayfa : 
  • 1
Yazan Mesaj
admin
Site Yöneticisi
  • Mesaj : 41
  • Giriş : 97
  • Ettiği Teşekkür : 0
  • Edilen Teşekkür : 1
  •   
 
Gönderim Zamanı : 04 Şubat 2016 10:59:27
 Başarı Büyümeyi Getirir, Büyüme Değişimi: “SMARTTECH”

Marka değerini dünya üzerinde farklı opsiyonlarla tanıtan ve 80 ülkeye uzanan (Smarttech) Tekoto Automotive, müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek için çalışmalarına hızla devam ediyor.

Esas amacı müşteri memnuniyetindeki süreklilik olan Smarttech, yenilikleri ve geliştirici destinasyonları ile 2015 yılı içerisinde birçok yeniliğe imza attı.

2015 yılı süresince B2B üzerinden müşterilerine hizmet vermeye devam eden Tekoto Automotive, ürün çeşitliliğini arttırırken, ithalatını kuvvetlendirdi. Yurtiçi yedek parça üretimini cesaretlendirici alımlarda bulunarak, yedek parça üretimi yapan birçok fabrika ile yıllık alım anlaşmaları yaptı. Üretim yapan firmalara önerdiği yeni ürünlerle, üretim hacimleri ve çeşitliliklerinin arttırılmasına katkı sağladı.

Sosyal medyada Facebook, Instagram, Linkedln ve Twitter hesapları üzerinden yurtiçi ve yurtdışı müşterilerine yaptığı yenilikleri aktarmaya devam eden Tekoto Automotive, Atv Avrupa İş Dünyası programında yer alan söyleşi ve tanıtım ile birlikte ulaşılabilirliğini, dokunmadığı noktalara anlatabilme fırsatı yakalayarak, yeniliklerini müşterileri ile paylaşıyor.

Yurtiçi pazarlama ağını kuvvetlendirebilmek adına, Ankara, Konya ve Gaziantep bölgelerinde acentelik kuran firma müşterilerine hızlı servis sağlamak ve ulaşılabilirliği basit adımlara indirebilmek adına yatırımlarını hızlandırdı. Tekoto Automotive,  çalışmaları devam eden 2016 Smarttech “Yedek Parça Kataloğu” ile birçok noktaya daha hızlı ulaşmayı hedefliyor.

2016 ikinci çeyreğinde açılışı planlanan yeni  (Çerkezköy) Smarttech Lojistik Merkezinin sektöre yeni bir tat katacağını, kuvvetli stok gücü ile de rakipleri arasında bir fark yaratacağını öngören firma, hızlı sevkiyat yapabilmek için devam eden stoklama işlemleri neticesinde 50,000 farklı yedek parçanın stoklarında bulundurulmasını hedeflerine ekledi.

Dünya üzerinde devam eden siyasi gerginlikler, bölgesel savaşlar ve seçim ortamından dolayı sektörel ekonomi de yaşanan gerilemenin bir düşüş oluşturduğu düşünülse de, Tekoto Automotive  80 farklı ülkede 400 farklı müşterisi ile buluşmayı başararak, 2015 senesinde öngördüğü büyüme hedefine ulaştı.

Baltık ülkelerinde kabul görmekte olan marka, Balkan ülkelerinde de rakipleri ile arasında bir fark oluşturmayı başardı. Doğu bloğunda 3 noktadaki bayiliklerini büyüterek devam ettiren Tekoto Automotive, bu alanda yeni pazarlara ulaşmayı hedefliyor.  Afrika kıtasında da marka değeri büyüten firma, müşterileri tarafından talep edilen bir marka olabilme yolunda çalışmalarına devam ediyor.

FIGIEPA üyesi olan Otomotiv Yenileme Pazarı Geliştirme Derneği (OYPG) üye firmaları oluşturulan toplantılarda yerini alan Tekoto Automotive, geliştirici ve yenilikçi birçok fikir ve düşünceyi paydaşları ile buluşturdu. 

   
  • Sayfa : 
  • 1
 
Giriş Yap   Yukarı git




Bu sayfa 0.06 saniyede yüklendi.